2011. október 3., hétfő

Oklevelek

Sziasztok


Mindenkinek az email címére elküldtem a saját kis oklevelét amit a részvételéért kap.
Közben pedig azon gondolkoztam, hogy mi legyen a következő verseny témája. És oda jutottam, hogy ez a verseny 2 fordulós lesz. Először a jelentkezők közül valószínűleg szavazással 6 embert kiválasztok akik részt vehetnek a következő fordulón ami már nehezebb lesz, és végül ugyanígy 3 helyezett lesz.
Hát remélem nem vettem el senki kedvét semmitől :)
És ahogy írtam többeknek, hogy a versenyt valószínűleg hétvége körül indítom, de lehet előbb is, szóval teljes körű figyelmet kérek :)


Egyébként a verseny témáját illetően, bármiféle ötletet elfogadok, mert a döntésem még nem végleges!!!


Na jó éjszakát..puszilok mindenkit!


Új bannert kitettem!!!


Tiszti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése