2011. október 23., vasárnap

Jelentkezés lázárul....

Elérkeztünk ahhoz a naphoz, melyen lezárom a jelentkezést. El sem tudom mondani mennyire örülök annak, hogy ennyien itt vagytok velem. Már elkezdtem olvasni a fejezeteket, és amelyiket elolvastam annak a végén mindig hagyok megjegyzést. Ott nem vagyok annyira szókimondó, de majd itt leszek. Nem leszek olyan kegyelmező mint az előző versenyben, hiszen itt én döntök. :)
Az olvasói vélemények szép számmal érkeznek, és attól függetlenül, hogy a jelentkezés lezárul, a véleményeket továbbra is várom!!!! Méghozzá Okt. 28.-ig. 
A nyereményre, oldalt továbbra is szavazhattok, de persze a végleges döntés majd a nyertesnél lesz :)
Na én most elvonulok olvasok tovább :)
Legyetek jók, és gyertek sűrűn, mert nem tudom, hogy pontosan mikor írom ki az eredményeket, de elég valószínű, hogy 31.-én. De ha változás van, úgyis előre szólok!
Puszii
Tiszti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése