2011. október 28., péntek

Hírek

Sziasztok :)
Holnap lezárul az első forduló, viszont már megvannak a biztos továbbjutók.
Hét embert választottam ki, akik azért jutnak tovább, mert a fogalmazásuk a legkiválóbb az összes közül. Szóval a legjobb írók a blogosok körében.
Ez viszont nem azt jelenti, hogy a többiek nem jók, egyszerűen csak néha pontatlanul fogalmaznak. De mindegyik blogon más világot éltem, mind-mind csodás volt. Nem bánom, hogy egy ilyen versenyt csináltam, mert eszméletlen élményekkel gazdagodtam. Köszönöm ezt nektek.
Szeretném még elmondani, vagyis közölni, hogy a 7 továbbjutón kívül. Egy kisebb eredményhirdetést is tartok. Hiszen szerintem többen megérdemlik itt azok is az első díjat, akik nem jutnak tovább mégis élveztem amikor olvashattam. Szóval készüljetek!!! Viszont az itteni első-második-harmadik helyezett nem ugyan azokban a díjakban részesülnek. Viszont egy olyan oklevelet fognak kapni melyen rajta van az elért helyezésük, a "Szépen fogalmazó blogos" kategóriában. Egyébként, ha ezzel bárkinek bármilyen kifogásolni valója támad írjon, ide, chaten, vagy emailba. Meghallgatom, és bármilyen kritikát szívesen fogadok.
Egyébként eredményhirdetés ami mellé mellékelem a megjegyzéseimet valószínűleg szerdára csúsznak, az ünnepek miatt utazok én is Debrecenbe. De ha minden jól alakul akkor előbb is megcsinálom, mert írom én a véleményeket, de mindenkinek kifejezni magam, úgy, hogy meg is értsen, akár pozitív akár negatív kicsit de tényleg picit nehéz. Igyekszem drágáim.
Köszönöm, hogy egyáltalán ennyien jelentkeztetek, szerintem a 16 jelentkező az szép kis létszám. Eszméletlen boldog vagyok.
És ti pedig nem csak magatokra, hanem az olvasóitokra is büszkék lehettek, hiszen egy csomó levelet kaptam...és öröm volt néhányukat elolvasni.
Nem igazán tudom kifejezni most a végtelen boldogságomat, de higgyétek el madarat lehetne velem fogatni :)
Egyébként új szavazás indul a nyereménnyel kapcsolatban!!!
Thx
Millió puszi mindenkinek!!!
Tiszti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése