2011. szeptember 29., csütörtök

Díjak












Valakinek bármiféle problémája akad a képpel, szóljon olyat csinálok amilyet kér. Próbáltam versenyhez illő, a kreativitást jelző pillangót választani. Szerintem gyönyörűek lettek, de ez csak az én véleményem, viszont a tétek, olyanra szabom amilyen kell. 
A többiek remélem nem haragszanak meg, ha kicsit csúszik az oklevél megérkezése, én igyekszem, de nem mindenre sikerül időt szakítanom főleg, hogy mindenkinek blogjához illő képet próbálok készíteni. 
Tényleg ezer bocsánat. 
Szép hétvégét nektek! 
Puszi: Tiszti
Ui: Levehetitek a Blogom bannerét, mert igazából nekem nem tetszik, és újat szeretnék készíteni, az új versenyhez, melyhez kérnék ajánlásokat, ha van ötletetek, azt szívesen fogadom. 
Bee, tőled pedig várok egy emailt amiben leírod a címed ugyanis szeretném postázni az ajándékod!
Puszii...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése